Od lutego NFZ wprowadza nową internetową funkcjonalność. Można sprawdzić, kiedy wyśle kartę

1 lat temu 35
Prognoza czasu oczekiwania wyliczana jest automatycznie na podstawie danych zbieranych z  systemu Jest aktualizowana na bieżąco, na podstawie np. liczby wniosków, które wpływają do Centrum Usług Wspólnych w Chełmie Do algorytmu pobierane są również dane o bieżącej wydajności urządzenia służącego do wydruku i kopertowania kart

NFZ wprowadza nową funkcjonalność do IKP i ePUAP

Wprowadzona przed wakacjami 2022 r. usługa weryfikacji statusu wniosków o EKUZ, złożonych przez IKP lub ePUAP, dostarcza klientom rzeczywistą informację o postępach w ich sprawie o EKUZ.

- Od lutego 2023 r. udostępniliśmy kolejną funkcjonalność, czyli informację o przewidywanym czasie, w którym karta EKUZ zostanie wysłana do klienta. Chodzi o czas potrzebny na rozpatrzenie wniosku, wydrukowanie karty i przekazanie jej poczcie do wysłania - infomruje NFZ.

Prognoza czasu oczekiwania wyliczana jest automatycznie na podstawie danych zbieranych z naszego systemu i jest aktualizowana na bieżąco, na podstawie np. liczby wniosków, które wpływają do Centrum Usług Wspólnych w Chełmie, czy bieżącej wydajności urządzenia służącego do wydruku i kopertowania kart.

- Informacja będzie dodana do potwierdzenia przyjęcia wniosku, które generowane jest automatycznie z systemu i trafia na wskazany we wniosku adres mejlowy klienta. Już na samym początku procesu będzie można ocenić, czy karta zdąży do nas dotrzeć przed planowanym wyjazdem - wyjaśnia NFZ.

Dodatkowo prognoza będzie dostępna na stronie do weryfikacji statusu wniosku o EKUZ. W tym miejscu jest ona aktualizowana na bieżąco biorąc pod uwagę np. aktualną liczbę złożonych wniosków. Status wniosku można sprawdziĆ TUTAJ.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Czytaj więcej