Konsultacje projektu Cez. Ma zapewnić wysoką jakość e-usług
Projekt strategii rozwoju CeZ na lata 2023–2027 jest konsultowany publicznie. Na uwagi Centrum czeka do 23 grudnia. Dokument wyznacza długofalowe cele i doskonali sposób działania Iinstytucji.
- Ostatnie lata to szybki i intensywny rozwój e-usług w sektorze zdrowia publicznego, za którego informatyzację odpowiada Centrum e-Zdrowia. Tak szybki rozwój był możliwy m.in. dzięki ogromnemu potencjałowi, jaki ma nasza instytucja i jej pracownicy. Nie chcemy tego potencjału zaprzepaścić. A wręcz odwrotnie – za cel postawiliśmy sobie jego rozwijanie, a strategia pozwala na uporządkowanie naszych działań – mówi cytowany w komunikacie CeZ Paweł Kikosicki, dyrektor Centrum e-Zdrowia.
Strategia rozwoju została opracowana, aby utrzymać pozytywny trend w rozwoju e-zdrowia i w pełni wykorzystać potencjał CeZ.
Strategia definiuje m.in. misję i wizję, opisuje wartości oraz cele, do których CeZ będzie dążyć. Najistotniejszym jest zapewnienie pacjentom i innym uczestnikom systemu ochrony zdrowia wysokiej jakości e-usług. Czemu CeZ prowadzi te konsultacje?
- Chcemy włączać wszystkich interesariuszy w projektowane przez siebie rozwiązania i poznać ich opinie. To zresztą jeden z celów strategicznych zapisanych w strategii: „Wzmocnienie współpracy w oparciu o dialog z interesariuszami”.Każda propozycja będzie dla nas ważna i zostanie szczegółowo przeanalizowana - zapewnia Centrum.
Uwagi do strategii można zgłaszać do 23 grudnia br.
Formularz jest dostępny w dwóch wersjach: online lub excel, który po wypełnieniu należy przesłać na adres: strategia@cez.gov.pl.
Poniżej treść strategii.
Dowiedz się więcej na temat: