Medicover, lider usług prywatnej opieki medycznej w Polsce, podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud (LMC), innowacyjnej platformy do zwiększania zaangażowania klientów.
Mając na celu dalszy rozwój swojego programu lojalnościowego ‘MediClub’ Medicover wykorzysta technologię Comarch do dostarczenia klientom nowych, wyjątkowych doświadczeń oraz dedykowanych ofert i benefitów.
- Na potrzeby Medicover platforma LMC zostanie zintegrowana z rozwiązaniami Magento i Enterprise Data Warehouse. Pozwoli to jeszcze lepiej wykorzystać ogromny potencjał rozwiązania Comarch i sprostać oczekiwaniom rynku - informują przedstawiciele firm.
Wskazują, że o wyborze Comarch jako nowego dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami przez firmę Medicover, zadecydowała profesjonalna obsługa przedsprzedażowa, długa historia udanych projektów lojalnościowych oraz szeroka gama zaawansowanych funkcji narzędzia LMC.
- Cieszymy się, że nasza wiedza z zakresu lojalności oraz innowacyjne funkcjonalności platformy Loyalty Marketing Cloud pomogą Medicover budować jeszcze silniejsze relacje z klientami oraz przyczynią się do rozwoju MediClub - programu lojalnościowego Medicover – mówi Zofia Woźniak, Loyalty Consulting Manager w Comarch.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Dowiedz się więcej na temat: