Wczesne wtorkowe popołudnie przyniosło klientom sieci Orange problemy z połączeniami telefonicznymi i przesyłaniem SMS-ów. Pomarańczowi intensywnie pracowali nad naprawą awarii, co przyniosło skutek.
Na fanpage'u Orange w mediach społecznościowych pojawiły się komentarze od niezadowolonych klientów. Skarżyli się oni, że nie da się do nikogo dodzwonić lub że SMS-y nie działają. Były również pytania o to, czy jest jakiś problem z siecią. Wiele osób informowało o o komunikacie, który usłyszeli w słuchawce komunikat nie można zrealizować połączenia podczas prób dzwonienia. Inni wskazywali na problemy z wysyłaniem i odbieraniem SMS-ów, co dało się poprzez włączenie transmisji danych i skorzystanie z możliwości przesłania takich wiadomości przez WiFi Calling.
Również w serwisie Downdetector.pl widać gwałtowny wzrost liczby zgłoszeń problemów z siecią Orange, co zaczęło się tuż przed południem, by osiągnąć maksimum około godziny 12:30.
Istnienie awarii potwierdził również pomarańczowy operator, ale już wszystko powinno działać prawidłowo.
Część naszych klientów mogło mieć kłopoty z połączeniami głosowymi. Awaria została już usunięta. Przepraszamy za niedogodności.
– przekazał redakcji TELEPOLIS.PL Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
Nie wiemy jednak, co dokładnie się stało i dlaczego opisane wyżej problemy w ogóle wystąpiły. Oby było takich jak najmniej, czego sobie i Wam życzę.
Zobacz: Orange podnosi ceny. Sprawdź, za co zapłacisz więcej
Zobacz: Moto G35 5G i Moto G55 5G debiutują w Orange, Play, Plusie i T-Mobile