Z ogromną dumą informujemy, że nasza firma webePartners znalazła się w prestiżowym rankingu Senuto 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing! Wyśmienite 21. miejsce to wynik naszej wieloletniej, ciężkiej pracy i zaangażowania w rozwój marketingu afiliacyjnego. Jak tego dokonaliśmy?
Krótka historia sukcesu webePartners
WebePartners to jedna z najdłużej działających sieci afiliacyjnych w Polsce. Firma powstała w 2009 roku z misją stworzenia bezpiecznego, skutecznego i inteligentnego modelu marketingu afiliacyjnego, który maksymalizuje dochody reklamodawców i umożliwia zarabianie poprzez polecanie. Dziś WebePartners oferuje szeroką gamę funkcji i narzędzi dla swoich partnerów, takich jak automatyzacja programów partnerskich (webeAds), ponad 15 tys. bazę wydawców i ponad 500 reklamodawców. Niedawno osiągnęliśmy ważny milowy kamień – wedle rankingu Senuto, witryna webePartners uplasowała się na 21. miejscu wśród najlepszych stron internetowych w kategorii Marketing. W ten sposób nasza strona jest często pierwszym źródłem informacji dotyczącym marketingu afiliacyjnego dla polskich użytkowników!
Czym jest Senuto i jak powstał ranking?
Senuto to narzędzie służące do monitorowania, oceny i optymalizacji widoczności witryn internetowych. Umożliwia ono użytkownikom analizowanie wyników wyszukiwania stron oraz sprawdzanie miejsca swojej witryny na liście rankingowej dla określonych zapytań. Ranking jest generowany na podstawie danych z Senuto i prezentuje 100 najlepiej widocznych stron internetowych w kategorii Google Marketing. Zestawienie obejmuje przede wszystkim witryny marketingowe lub inne powiązane z marketingiem strony. Pominięto tylko Google, Wikipedia, YouTube i Facebook.
Ranking oparty jest na widoczności serwisu w kategorii tematycznej Marketing. Dodatkowo w przypadku 25 najlepszych witryn uwzględniono:
Strategia, która doprowadziła nas do wysokiego miejsca w rankingu
Aby poprawić widoczność firmy WebPartners w internecie, ważne było opracowanie kompleksowej i skutecznej strategii, która uwzględnia zarówno techniczne, jak i marketingowe aspekty. Zaczęliśmy od optymalizacji strony pod kątem SEO, w tym wybór odpowiednich słów kluczowych i optymalizacji treści. Postawiliśmy na content marketing za pośrednictwem bloga oraz regularne publikowanie w social media angażujących i wartościowych materiałów dotyczących marketingu afiliacyjnego, ale też ogólnie – całego marketingu internetowego. W celu osiągnięcia lepszej widoczności publikowaliśmy również artykuły, poradniki czy wywiady na zewnętrznych platformach, których tematyka jest związana z marketingiem lub branżą e-commerce. Aktywność w mediach społecznościowych oraz promowanie w nich naszych wpisów blogowych również przyciąga na stronę nowych użytkowników. Konsekwentne stosowanie tych działań pozytywnie wpłynęły na postrzeganie firmy webePartners oraz przyciągniecie większej liczby zainteresowanych odbiorców.
Statystyki dotyczące zwiększonej widoczności i ruchu na stronie
Jak zwiększenie widoczności przekłada się na rozwój webePartners
Zwiększenie widoczności witryny webePartners w wynikach wyszukiwania ma znaczący wpływ na rozwój firmy. Im więcej osób dowiaduje się o programach partnerskich webePartners, istnieje większa szansa, że część z nich dołączy i stanie się ich partnerami. Zwiększona widoczność również pomaga firmie nawiązać nowe relacje biznesowe i pozyskiwać nowych klientów. Co więcej, poprawienie pozycji witryny jest kluczem do generowania dużego ruchu organicznego i pozytywnego oddziaływania marki. Świadczą o tym statystyki – ponad 80% ruchu na stronie webePartners.pl to ruch organiczny.
Plany dotyczące dalszych działań, aby utrzymać wysoką pozycję w rankingu
Aby utrzymać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google, będziemy kontynuować regularną optymalizację treści naszych wpisów blogowych. Będzie też skoncentrować się na tworzeniu nowych, wartościowych treści tekstowych, video, jak i link buildingu. Nadal będziemy korzystać z narzędzia takie jak Senuto oraz monitorować szybkość ładowania strony, poprawność kodu HTML i indeksację stron przez roboty wyszukiwarek internetowych. Dodatkowo poprawimy linkowanie wewnętrzne pomiędzy witrynami, aby zapewnić czytelność dla wyszukiwarek internetowych oraz tworzenie treści, które będą czyniły witrynę bardziej atrakcyjną dla czytelników.
Rozważania na temat dalszych działań SEO
Z jednej strony myślimy o tworzeniu nowych, oryginalnych treści dla webePartners. Z drugiej strony musimy odnaleźć i wykorzystać możliwości, jakie dają nam istniejące już materiały. Dodatkowo będziemy kontynuować publikowanie krótszych form tekstowych na platformach, takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Co więcej, planujemy otwarcie nowego kanału komunikacji – TikToka oraz wrócić do tworzenia treści video również na YouTubie. Jesteśmy podekscytowani tym, co do tej pory osiągnęliśmy i tym, co jeszcze przed nami. Wierzymy, że ta strategia pozwoli nam na lepszą komunikację z naszymi partnerami i dostarczanie treści, które będą niosły ze sobą jak najlepszą wartość zarówno dla naszych Reklamodawców, jak i Wydawców.