Tomb Raider I-III Remastered zostało ujawnione w zeszłym roku i pakiet trzech klasycznych przygód Lary Croft ma zapewnić świetną jakość rozgrywki przy zachowaniu ducha oryginału. Aspyr postanowiło przedstawić projekt i przygotować graczy na atrakcje.
Twórcy Tomb Raider I-III Remastered skontaktowali się z Crystal Dynamics, by mieć pewność, że zespół z należytym szacunkiem podejdzie do odświeżenia klasyków. Aspyr od lat chciało rozwijać produkcję i ostatecznie może zapewnić graczom wyjątkowy pakiet.
Dalsza część tekstu pod wideo
Tomb Raider I-III Remastered zostało zbudowane na oryginalnym kodzie źródłowym, ponieważ zdaniem deweloperów „magii nie da się tak po prostu odbudować”. Twórcy chcieli mieć pewność, że gracze podczas rozgrywki będą mogli powrócić do oryginału.
W przypadku rozgrywki Tomb Raider I-III Remastered oferuje każdy element z oryginałów – w tym samym miejscu będziemy skakać, spotkamy znanych przeciwników i zmierzymy się z klasycznymi sekretami.
Twórcy jednak wiedzieli, że muszą zadbać o ulepszenia – Tomb Raider I-III Remastered otrzyma opcję wyboru klasycznego i nowoczesnego sterowania. Zainteresowani (podobnie jak w przypadku grafiki) będą mogli wybrać „oryginalne” doświadczenie w menu gry.
W Tomb Raider I-III Remastered pojawią się paski zdrowia bossów, których brakowało w oryginałach, autorzy przygotowali ikonki przedmiotów w 3D, a także zadbali o... ponad 200 trofeów.
To wielka chwila dla społeczności Tomb Raidera, więc upewniliśmy się, że w grze znajdzie się jak najwięcej zawartości. Z radością informujemy, że do zdobycia jest ponad 200 trofeów, w tym (moje ulubione) zamknięcie Butlera w zamrażarce. Wybacz, Winston!
Studio nie zapomniało o trybie fotograficznym, a pod względem oprawy gracze mogą liczyć na kilka efektów – światło działające w czasie rzeczywistym, przełącznik grafiki, nowe modele postaci, dopracowane środowiska i upiększonych przeciwników. Twórcy dopieścili także wygląd głównej bohaterki.