Huawei wzbogaca Mapy Petal o usługi popularnej polskiej korporacji taksówkarskiej – iTaxi. Dzięki temu użytkownicy telefonów tej marki mogą szybciej i łatwiej zamówić przejazd.
Od teraz przejazdy oferowane przez ponad 10 tysięcy kierowców iTaxi będzie można zamawiać szybciej i wygodniej - bezpośrednio z poziomu Map Petal. Umożliwi to technologia App Linking, która służy do transferu osób pomiędzy platformami.
Rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei. W celu skorzystania z usług iTaxi należy otworzyć na swoim telefonie Mapy Petal i wpisać swój adres docelowy.
Kolejnym krokiem jest zamówienie przejazdu w sekcji „Taxi” poprzez wybranie ikonki iTaxi. Następnie użytkownik zostanie przekierowany do aplikacji przewoźnika (lub do strony umożliwiającej jej pobranie).
Chcieliśmy, aby rozwiązanie było jak najprostsze z punktu widzenia użytkownika, dlatego skupiliśmy się na zminimalizowaniu liczby kliknięć. (...) W momencie zamawiania taksówki klient jest przekierowywany do naszej aplikacji z już uzupełnionymi danymi adresowymi. Teraz wystarczy tylko wybrać interesującą nas klasę pojazdu i czekać na kierowcę
– mówi Gaweł Boguta, CTO iTaxi.pl S.A.
iTaxi jest jednym z największych polskich przewoźników, oferując swoje usługi w ponad 100 miejscowościach, w tym w 12 największych polskich miastach. Firma posiada ponad 10 tys. taksówek, które dostępne są dla klientów prywatnych i biznesowych.
Integracja usług iTaxi z Mapami Petal jest rozwinięciem dotychczasowej współpracy dwóch firm, dzięki której Aplikację Pasażera iTaxi można monitorować chociażby na zegarkach z serii Huawei Watch 3.
Mapy Petal dostępne są na smartfonach Huawei. Stanowią one część ekosystemu Huawei Mobile Services (HMS).
Zobacz: Aplikacja iTaxi zintegrowana z mapami Petal. Wkrótce również na zegarkach Huawei Watch 3
Zobacz: Huawei Watch GT 3 Pro: ceramiczna koperta, EKG i… wysokie ceny