Opis projektu: SalesMachine to system sprzedaży B2B. Jest to dedykowane małym i średnim firmom doradztwo w sprzedaży i marketingu B2B oraz produkt w postaci programu mentoringowego. Program SalesMachine umożliwia zbudowanie powtarzalnej, mierzalnej i skalowalnej sprzedaży. Zawiera wszystko co konieczne aby nawet w małej firmie zorganizować sprzedaż, która będzie przewidywalna i możliwa do delegowania.
Branża / kategoria: edukacja, marketing
Rok powstania: 2020
Skąd pomysł: Rynkowa potrzeba pozyskiwania wiedzy o nowoczesnej sprzedaży i marketingu B2B wśród polskich firm
Dla kogo: Małe i średnie firmy usługowe i produkcyjne, które nie mają jeszcze rozbudowanych struktur sprzedaży i marketingu a zarząd i/lub właściciel jest nadal zaangażowany w pozyskiwanie klientów.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Łukasz Zjawiński – przedsiębiorca i konsultant biznesowy z 20 letnim doświadczeniem w budowie firm i komunikacji.
Konkurencja: Sellwise,Casbeg
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Zbudowanie marketingu i świadomości marki.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
SalesMachine – doradztwo sprzedażowe
Artykuł SalesMachine – doradztwo sprzedażowe pochodzi z serwisu MamBiznes.pl.