SalesMachine – doradztwo sprzedażowe

2 lat temu 62

Opis projektu: SalesMachine to system sprzedaży B2B. Jest to dedykowane małym i średnim firmom doradztwo w sprzedaży i marketingu B2B oraz produkt w postaci programu mentoringowego. Program SalesMachine umożliwia zbudowanie powtarzalnej, mierzalnej i skalowalnej sprzedaży. Zawiera wszystko co konieczne aby nawet w małej firmie zorganizować sprzedaż, która będzie przewidywalna i możliwa do delegowania.

Branża / kategoria: edukacja, marketing

Rok powstania: 2020

Skąd pomysł: Rynkowa potrzeba pozyskiwania wiedzy o nowoczesnej sprzedaży i marketingu B2B wśród polskich firm

Dla kogo: Małe i średnie firmy usługowe i produkcyjne, które nie mają jeszcze rozbudowanych struktur sprzedaży i marketingu a zarząd i/lub właściciel jest nadal zaangażowany w pozyskiwanie klientów.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament, sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Łukasz Zjawiński – przedsiębiorca i konsultant biznesowy z 20 letnim doświadczeniem w budowie firm i komunikacji.

Konkurencja: Sellwise,Casbeg

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Zbudowanie marketingu i świadomości marki.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

SalesMachine – doradztwo sprzedażowe

Artykuł SalesMachine – doradztwo sprzedażowe pochodzi z serwisu MamBiznes.pl.

Czytaj więcej
Radio Game On-line