Zwiększ swoje przychody w sezonie świątecznym dzięki liście kontrolnej AdSense na rok 2022
Zbliża się szczyt sezonu świątecznego. Dopilnuj, aby Twoje konto AdSense i Twoja strona internetowa były w pełni przygotowane na wykorzystanie każdej możliwości uzyskania przychodów.
Zacznij od zastosowania zaleceń z naszej trzyczęściowej listy kontrolnej:
Krok 1. Poznaj statystyki
Przeanalizuj swoje wzorce sezonowe i dane z poprzednich lat, aby przygotować się odpowiednio na najgorętszy okres w tym roku
• Przeanalizuj dane, korzystając z sekcji Raporty na koncie AdSense:
○ Sprawdź, jaki typ urządzeń pozwolił uzyskać największe zarobki. Odpowiednie informacje znajdziesz w raporcie „Platformy” na koncie.
○ Sprawdź, które formaty reklam uzyskują w Twoim przypadku najlepsze wyniki. Odpowiednie informacje znajdziesz w raporcie „Formaty reklam”.
• Poznaj zachowania swoich odbiorców, przeglądając dostępne w Google Analytics raporty z danymi o ruchu na Twojej stronie w poprzednich sezonach świątecznych:
○ Strony docelowe: ten raport Google Analytics pokazuje, które części Twojej strony przyciągnęły największy ruch i gdzie czas zaangażowania użytkowników był najdłuższy (ścieżka w Google Analytics: Raporty / Zachowanie / Zawartość witryny / Strony docelowe).
○ Dane geograficzne: ten raport pokazuje ruch z obszarów geograficznych, w których użytkownicy wykazali zainteresowanie Twoją stroną (ścieżka w Google Analytics: Raporty / Odbiorcy / Dane geograficzne / Lokalizacja).
○ Wyszukiwane hasła: ten raport pokazuje rzeczywiste zapytania wpisywane przez użytkowników, a także liczbę unikalnych wyszukiwań dla każdego zapytania.
Krok 2. Przygotuj zasoby reklamowe
Zmaksymalizuj popyt ze strony odbiorców, uwzględniając wszystkie formaty reklam i udostępniając wszystkie widoczne miejsca docelowe
• Dodaj więcej jednostek reklamowych. Dodaj więcej reklam, aby w sezonie świątecznym większa liczba reklamodawców mogła konkurować o miejsca docelowe na Twojej stronie. Jak zawsze pamiętaj o przestrzeganiu zasad AdSense.
• Wypróbuj nowe formaty w reklamach automatycznych. Dopilnuj, aby wszystkie możliwe formaty reklam i miejsca docelowe na Twojej stronie były dostępne w okresie zwiększonego popytu związanego ze świętami. Włącz wszystkie formaty reklam automatycznych, w szczególności najskuteczniejszy z formatów AdSense, czyli reklamy winietowe. Sprawdź także, czy w ustawieniach reklam automatycznych masz włączoną opcję „Szeroki ekran” dla reklam zakotwiczonych i winietowych. Włącz reklamy automatyczne
• Wykorzystaj automatyczną optymalizację ustawień formatów reklam. Jeśli włączysz automatyczną optymalizację, Google będzie przeprowadzać za Ciebie eksperymenty z optymalizacją. Pozwoli Ci to testować różne kombinacje ustawień reklam i automatycznie stosować ulepszenia, które mogą zwiększyć Twoje przychody. Zwiększony ruch w okresie świątecznym sprawia, że eksperymenty będą szybciej uzyskiwać wyniki pozwalające zwiększyć Twoje zarobki. Włącz automatyczną optymalizację
• Eksperymentuj w Laboratorium. Laboratorium AdSense to eksperymentalne funkcje, które nie są jeszcze gotowe do udostępnienia wszystkim wydawcom. Możesz je włączać i wyłączać w dowolnym momencie. W Laboratorium można znaleźć wszystko, od najnowocześniejszych formatów po funkcje w fazie testowania. Laboratorium wyświetla się tylko wtedy, gdy ustalimy, że daną funkcję można zastosować na Twojej stronie. Jeśli chcesz wypróbować określone Laboratorium, zalecamy regularne odwiedzanie strony „Laboratorium”.
• Masz na swojej stronie gry? Zarejestruj się, aby korzystać z nowego rozwiązania Reklamy w grach H5 w wersji beta. Jest to nowa usługa w AdSense, dzięki której możesz zwiększać zarobki, wyświetlając reklamy w grach HTML5. Pozwala ona zintegrować interfejs Google Ad Placement API z grami H5 i wyświetlać użytkownikom reklamy w najodpowiedniejszych momentach. Zarejestruj się w wersji beta
Krok 3. Zwiększ konkurencję
Pozwól jeszcze większej liczbie reklamodawców konkurować o Twoje jednostki reklamowe
• Odblokuj jak najwięcej kategorii. Wejdź do Centrum oceny reklam, aby sprawdzić swoje reklamy i ustawienia blokowania.
• Włącz wszystkie możliwe rozmiary reklam. Wypróbuj elastyczne jednostki reklamowe i pozwól Google automatycznie optymalizować rozmiar jednostek reklamowych na komórkach za pomocą ustawienia Optymalizacja rozmiaru reklamy.
Mamy nadzieję, że te zalecenia będą przydatne. Życzymy wielu sukcesów w sezonie świątecznym. Pozdrawiamy
Jak to Zrobić: https://hit.co.pl/category/jak-to-zrobic