Zwiększ swoje przychody w AdSense. Krok po Kroku

1 lat temu 54

Zwiększ swoje przychody w sezonie świątecznym dzięki liście kontrolnej AdSense na rok 2022


Zbliża się szczyt sezonu świątecznego. Dopilnuj, aby Twoje konto AdSense i Twoja strona internetowa były w pełni przygotowane na wykorzystanie każdej możliwości uzyskania przychodów.

Zacznij od zastosowania zaleceń z naszej trzyczęściowej listy kontrolnej:

Krok 1. Poznaj statystyki

Przeanalizuj swoje wzorce sezonowe i dane z poprzednich lat, aby przygotować się odpowiednio na najgorętszy okres w tym roku

Przeanalizuj dane, korzystając z sekcji Raporty na koncie AdSense:

Sprawdź, jaki typ urządzeń pozwolił uzyskać największe zarobki. Odpowiednie informacje znajdziesz w raporcie „Platformy” na koncie.

Sprawdź, które formaty reklam uzyskują w Twoim przypadku najlepsze wyniki. Odpowiednie informacje znajdziesz w raporcie „Formaty reklam”.

Poznaj zachowania swoich odbiorców, przeglądając dostępne w Google Analytics raporty z danymi o ruchu na Twojej stronie w poprzednich sezonach świątecznych:

Strony docelowe: ten raport Google Analytics pokazuje, które części Twojej strony przyciągnęły największy ruch i gdzie czas zaangażowania użytkowników był najdłuższy (ścieżka w Google Analytics: Raporty / Zachowanie / Zawartość witryny / Strony docelowe).

Dane geograficzne: ten raport pokazuje ruch z obszarów geograficznych, w których użytkownicy wykazali zainteresowanie Twoją stroną (ścieżka w Google Analytics: Raporty / Odbiorcy / Dane geograficzne / Lokalizacja).

Wyszukiwane hasła: ten raport pokazuje rzeczywiste zapytania wpisywane przez użytkowników, a także liczbę unikalnych wyszukiwań dla każdego zapytania.

Krok 2. Przygotuj zasoby reklamowe

Zmaksymalizuj popyt ze strony odbiorców, uwzględniając wszystkie formaty reklam i udostępniając wszystkie widoczne miejsca docelowe


Dodaj więcej jednostek reklamowych. Dodaj więcej reklam, aby w sezonie świątecznym większa liczba reklamodawców mogła konkurować o miejsca docelowe na Twojej stronie. Jak zawsze pamiętaj o przestrzeganiu zasad AdSense.

Wypróbuj nowe formaty w reklamach automatycznych. Dopilnuj, aby wszystkie możliwe formaty reklam i miejsca docelowe na Twojej stronie były dostępne w okresie zwiększonego popytu związanego ze świętami. Włącz wszystkie formaty reklam automatycznych, w szczególności najskuteczniejszy z formatów AdSense, czyli reklamy winietowe. Sprawdź także, czy w ustawieniach reklam automatycznych masz włączoną opcję „Szeroki ekran” dla reklam zakotwiczonych i winietowych. Włącz reklamy automatyczne  

Wykorzystaj automatyczną optymalizację ustawień formatów reklam. Jeśli włączysz automatyczną optymalizację, Google będzie przeprowadzać za Ciebie eksperymenty z optymalizacją. Pozwoli Ci to testować różne kombinacje ustawień reklam i automatycznie stosować ulepszenia, które mogą zwiększyć Twoje przychody. Zwiększony ruch w okresie świątecznym sprawia, że eksperymenty będą szybciej uzyskiwać wyniki pozwalające zwiększyć Twoje zarobki. Włącz automatyczną optymalizację  

Eksperymentuj w Laboratorium. Laboratorium AdSense to eksperymentalne funkcje, które nie są jeszcze gotowe do udostępnienia wszystkim wydawcom. Możesz je włączać i wyłączać w dowolnym momencie. W Laboratorium można znaleźć wszystko, od najnowocześniejszych formatów po funkcje w fazie testowania. Laboratorium wyświetla się tylko wtedy, gdy ustalimy, że daną funkcję można zastosować na Twojej stronie. Jeśli chcesz wypróbować określone Laboratorium, zalecamy regularne odwiedzanie strony „Laboratorium”.

Masz na swojej stronie gry? Zarejestruj się, aby korzystać z nowego rozwiązania Reklamy w grach H5 w wersji beta. Jest to nowa usługa w AdSense, dzięki której możesz zwiększać zarobki, wyświetlając reklamy w grach HTML5. Pozwala ona zintegrować interfejs Google Ad Placement API z grami H5 i wyświetlać użytkownikom reklamy w najodpowiedniejszych momentach. Zarejestruj się w wersji beta  

Krok 3. Zwiększ konkurencję

Pozwól jeszcze większej liczbie reklamodawców konkurować o Twoje jednostki reklamowe

Odblokuj jak najwięcej kategorii. Wejdź do Centrum oceny reklam, aby sprawdzić swoje reklamy i ustawienia blokowania.

Włącz wszystkie możliwe rozmiary reklam. Wypróbuj elastyczne jednostki reklamowe i pozwól Google automatycznie optymalizować rozmiar jednostek reklamowych na komórkach za pomocą ustawienia Optymalizacja rozmiaru reklamy.

Mamy nadzieję, że te zalecenia będą przydatne. Życzymy wielu sukcesów w sezonie świątecznym. Pozdrawiamy


Jak to Zrobić:  https://hit.co.pl/category/jak-to-zrobic



Czytaj więcej