W ubiegłym roku wprowadziliśmy własne pliki cookie od Google, aby pozwolić Ci zwiększyć swoje przychody dzięki funkcjom takim jak ograniczenie liczby wyświetleń. Teraz aktualizujemy te pliki, tak aby obsługiwały też personalizację reklam.
Co to oznacza?
Dzięki własnym plikom cookie możesz wyświetlać użytkownikom reklamy spersonalizowane, gdy niedostępne są pliki cookie innych firm. Pozwoli Ci to zwiększyć przychody.
Nie musisz nic robić. Jeśli masz włączoną opcję „Włącz obsługę własnych plików cookie”, pliki służące do personalizacji działają już na Twoim koncie. Aby pozwolić Ci nimi zarządzać, na karcie „Wyświetlanie reklam” dodaliśmy nowy element sterujący. Aby z niego skorzystać, kliknij Ustawienia blokowania > Wszystkie witryny > Wyświetlanie reklam. Opcja ta jest dostępna od dzisiaj, ale Twój wybór nie wpłynie na wyświetlanie reklam aż do November 10, 2022.